Wij zetten ons in voor een optimale tevredenheid van onze klanten. Maar er gaat weleens iets mis. Vaak is een telefoontje met de klantenservice genoeg om het probleem op te lossen. Lukt dat niet? Dan kunt u een klacht indienen. Hieronder leest u hoe het werkt.
U kan uw klacht sturen naar het adres hieronder. Heeft u pensioen bij ons? Vergeet niet uw pensioennummer te vermelden. Deze vindt u op onze brieven onder het kopje 'Ons kenmerk.
Aegon Levensverzekering N.V.
Klachtbehandeling
Postbus 501
9700 AM Groningen
Lukt het ons niet om op tijd een reactie te geven? Dan vertellen we u waarom het langer duurt en wanneer u wel een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Bent u het niet eens met onze reactie? Of vindt u dat wij de klacht niet goed hebben afgehandeld? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke partij.
Heeft u pensioen bij ons? Dan kunt u ons definitieve antwoord ook laten toetsen door het Kifid. Het landelijke klachteninstituut voor financiële dienstverlening.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Monarch Tower
Prinses Beatrixlaan 5
2595 AK Den Haag
070 333 89 99
https://www.kifid.nl/
Wilt u niet naar het Kifid? Dan staat het u vrij om naar de rechter te stappen. Goed om te weten: in het geval van het Kifid kan dit alleen als u hebt gekozen voor een niet-bindende uitspraak. Voor werkgevers is een gang naar de rechter de enige optie.