Heeft u een klacht? Laat het ons weten.

Wij zetten ons in voor een optimale tevredenheid van onze klanten. Maar er gaat weleens iets mis. Vaak is een telefoontje met de klantenservice genoeg om het probleem op te lossen. Lukt dat niet? Dan kunt u een klacht indienen. Hieronder leest u hoe het werkt.

Zo meldt u een klacht

Bel met ons
  • Heeft u pensioen bij ons? U kan on elke dag bereiken tussen 09.00 en 17.00 op (050) 582 79 01. Houd uw pensioennummer bij de hand, deze vindt u op onze brieven onder het kopje 'Ons kenmerk'.
  • Bent u een werkgever? U kan ons elke dag bereiken tussen 09.00 en 17.00 op (050) 582 79 71.
Stuur ons een e-mail
  • Heeft u pensioen bij ons? Stuur uw klacht naar deelnemer@mijnaegonpensioen.nl. Vergeet niet uw pensioennummer te vermelden. Deze vindt u op onze brieven onder het kopje 'Ons kenmerk'.
  • Bent u een werkgever? Stuur uw klacht naar werkgever@mijnaegonpensioen.nl. Vergeet niet uw werkgeversnummer te vermelden. Deze vindt u op onze brieven onder het kopje 'Ons kenmerk'.
Stuur een brief

U kan uw klacht sturen naar het adres hieronder. Heeft u pensioen bij ons? Vergeet niet uw pensioennummer te vermelden. Deze vindt u op onze brieven onder het kopje 'Ons kenmerk.

Aegon Levensverzekering N.V.
Klachtbehandeling
Postbus 501
9700 AM Groningen

Wanneer krijgt u antwoord?

  • Binnen 5 werkdagen krijgt u een bevestiging dat we uw klacht hebben ontvangen. Hebben we extra informatie nodig? Dan nemen we contact op.
  • Uiterlijk binnen 15 werkdagen gaan we in op uw klacht.
  • Lukt het ons niet om op tijd een reactie te geven? Dan vertellen we u waarom het langer duurt en wanneer u wel een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Bent u niet tevreden met ons antwoord?

Bent u het niet eens met onze reactie? Of vindt u dat wij de klacht niet goed hebben afgehandeld? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke partij.

Klachteninstituut Finaciële Dienstverlening (Kifid)

Heeft u pensioen bij ons? Dan kunt u ons definitieve antwoord ook laten toetsen door het Kifid. Het landelijke klachteninstituut voor financiële dienstverlening.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Monarch Tower
Prinses Beatrixlaan 5
2595 AK Den Haag
070 333 89 99
https://www.kifid.nl/

De rechter

Wilt u niet naar het Kifid? Dan staat het u vrij om naar de rechter te stappen. Goed om te weten: in het geval van het Kifid kan dit alleen als u hebt gekozen voor een niet-bindende uitspraak. Voor werkgevers is een gang naar de rechter de enige optie.